Vraag & antwoord

Lees dit eerst! - Please read this first!
Lees voordat je met ons contact opneemt eerst onderstaande blog door.
Before contacting us, please read the blog below.
Blog: Kettlebell Voorraad / Stock Update (Dutch & English)

1 Vragen over onze producten
1.1 Staat het gehele assortiment online?
Alle producten die KettlebellWebstore.nl levert, staan online in onze webshop. Wanneer een product tijdelijk niet leverbaar is, staat dat bij de aanvullende informatie. De meeste artikelen kunnen we binnen 24 uur aan je verzenden.
1.2 Ik wil meerdere stuks bestellen, maar max. één in mijn winkelwagen lukt. Klopt dat?
In dat geval heb je het laatste exemplaar te pakken! De webshop houdt precies de aantallen bij die we op voorraad hebben.
1.3 Hebben jullie alle artikelen op voorraad?
Het totale assortiment hebben wij op voorraad.
1.4 Zijn de prijzen op de website inclusief btw?
Van al onze producten staat de prijs inclusief btw vermeld. Op de factuur staat de btw apart vermeld.
1.5 Hetzelfde product, een andere prijs. Hoe kan dat?
Als er twee producten op de website staan met dezelfde omschrijving, maar met een verschillende prijs, gaat het waarschijnlijk om hetzelfde product, maar is de uitvoering, de inhoudsmaat of verpakking verschillend.
1.6 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelwagen via de grote groene knop die bij het product staat. Daarna doorloop je het bestelproces, door je gegevens in te voeren, de wijze van verzending aan te geven en de betaling te verrichten. Je kan zowel met als zonder account bestellen.

1.7 De webshop geeft aan dat mijn bestelling alleen is af te halen. Waarom?

Sommige producten in ons assortiment kunnen we niet verzenden. Je kunt ze alleen afhalen bij ons op locatie. Vaak ligt dat aan het gewicht of de afmeting. Als dit het geval is, staat dit expliciet vermeld op de productpagina en in de winkelwagen.
Als je een bestelling plaatst met meerdere artikelen, waarvan je een gedeelte toch wilt laten opsturen, raden wij je aan om hiervoor een aparte bestelling te plaatsen.

2 Facturen en pakbonnen
2.1 Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt bij je bestelling altijd een pakbon met daarop de producten die je hebt besteld. De factuur kun je terugvinden in de e-mail die je ter bevestiging ontvangt als wij de betaling hebben ontvangen. Mocht je vragen hebben over een factuur, dan kun je ons bereiken via de gegevens op de contactpagina.
3 Retourneren
3.1 Kan ik de bestelling retour sturen?
Niet helemaal tevreden met je aankoop? Je kunt producten, onder bepaalde voorwaarden, aan ons terugsturen. Kijk hiervoor op de pagina retouren.
4 Accountgegevens | Mijn account
4.1 Wachtwoord vergeten?
Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Vul je e-mail in en je ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord. Let op dat je het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is.
4.2 Gegevens wijzigen?
Klik op Mijn account bovenin deze pagina. Als je ingelogd bent, kom je op je accountpagina. Daar kun je je gegevens wijzigen.
4.3 Ik krijg de melding: E-mailadres bestaat niet.
Wanneer je deze melding ziet, betekent dit dat het e-mailadres niet bekend is bij ons. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt gebruikt.
4.4 Ik krijg de melding ‘E-mailadres bestaat niet’, maar ik heb wel al een account.
Controleer of je je e-mailadres zonder tikfouten hebt ingevoerd.
4.5 Ik krijg de melding: E-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Let goed op dat je geen tikfouten maakt in het wachtwoord. Staat de ‘capslock’-toets aan? Wanneer je de melding houdt, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van je wachtwoord. Deze tips zijn van toepassing op alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn:

  • Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
  • Wijzig je wachtwoorden regelmatig.
  • Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
  • Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens. 
  • Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.
4.6 Nieuwsbrief
Op de pagina nieuwsbrief en in je account, kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Hier meld je je ook weer af voor de nieuwsbrief. Omdat we je afmelding moeten verwerken, kan het voorkomen dat je na afmelding nog eenmaal één nieuwsbrief ontvangt.
5 Contactinformatie
5.1 Contact opnemen?
De meest praktische manier is om een e-mail te sturen naar [email protected]. Je kunt dan binnen 24 uur een reactie op je vraag verwachten. Heb je een vraag over een bestelling? Vermeld dan altijd je ordernummer of factuurnummer in de e-mail. Ook zijn wij bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.
5.2 Wat zijn jullie contactgegevens?
Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.
5.3 Suggesties en klachten

Wij willen onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Heb je suggesties, klachten of ideeën over hoe onze dienstverlening beter zou kunnen of over een product of mis je iets op onze website? Laat het ons alsjeblieft weten! Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina. Je kunt dan op werkdagen binnen 24 uur een inhoudelijke reactie verwachten. 

6 Veiligheid en privacy
6.1 Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
KettlebellWebstore.nl respecteert de persoonlijke levenssfeer van alle klanten. Persoonsgegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.
6.2 Hoe beveiligt KettlebellWebstore.nl mijn betalingen?

KettlebellWebstore.nl maakt voor internetbetalingen gebruik van de internetkassa van Mollie en PayPal. Met deze internetkassa's kun je snel en veilig betalen op internet. De verbinding verloopt via beveiligde SSL-verbindingen. Je kunt deze verbinding herkennen doordat het internetadres begint met https:// in plaats van http://.

Je herkent een beveiligde verbinding (Secure Connection) ook aan het SSL-slotje boven- of onderin je webbrowser. Met de SSL-verbinding (Secure Socket Layer) worden je persoonlijke gegevens versleuteld en kunnen ze niet onderschept worden door derden. Alle pagina’s op KettlebellWebstore.nl waar je persoonlijke gegevens invoert, zijn op deze manier beveiligd. De SSL-beveiliging is een wereldwijde standaard.

Wanneer je betaalt via iDEAL, Paypal, creditcard of een andere betaalmethode wordt je computer via een beveiligde SSL-verbinding doorgeschakeld. Zodra je betaling ontvangen is, krijgen wij daarvan een bericht binnen en verwerken we je bestelling. Als gebruiker van de dienstverlening van Mollie en PayPal krijgen wij geen inzage in de betaal- en kredietgegevens van onze klanten. Wij krijgen alleen door of je betaling wel of niet is gelukt.

Kettlebell kopen facebook Kettlebell kopen instagram Kettlebell kopen youtube